|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaaa, superserie. Ik wachtte al jaren totdat een keer herhaald zou worden. echt te gek...!! dus bedankt voor het nieuwsbericht.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
|
|
The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: had net ook een pic gezocht!! dezelfde... |
|
Vet!!! Zat ook al tijden te hopen op herhalingen... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
Wie? Muuk Petersson? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Jazeker!!! De beste serie aller tijden! Ik kan niet wachten tot ik Chris Peterson weer zie dansen! Die pens! Schitterend! Hij is de koning! Hail! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: hehehe... GEEN insiders jokes!!! |
|
quote: das toch niet normaal?? das abnormaal! niet te geleuuuuuuve!!! |
|
quote: De beschrijving die je gaf kwam toch heel erg dichtbij... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: LOL!!! Ik kan niet wachten |
|
Terug op tv met die hap! Die serie was geweldig!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: t is toch helemaal nie nodig om kleren aan te doen ? D'r is toch niemand die ze ziet ? Ken uw klassiekers You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: jazeeeeeeker! u daar..... zeg ut maar... |
|
Das een prima fohntje meneer, zal ik er dan maar ff een kroonsteentje aanzetten? MAG DAT? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik ben alleen in de zomer bang voor eieren! |
|
Ik ken de serie helemaal niet , zal t wel een keer gaan kijken.Maar t is dus nog niet bekend wanneer de serie weer begint.. |
|
quote: Gelukkig heb jij hier al een mooi t-shirt van [offtopic]O ja, Snaack, de 14e kan niet doorgaan, dus we moeten het verplaatsen naar de 28e[/offtopic] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: JAZEKER DE HYPOTHEKER! quote: Prima, kan ik mijn lever ook wat rust geven |
|
quote: *schrik* quote: En we hebben iets meer tijd om te sparen om drank in te kopen en films te kunnen huren Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ow ja! Tegen die tijd hebben Jane en ik ook weer salaris gekregen |
|
quote: Met een beetje mazzel zenden ze die avond ook Get a Life uit Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: En das dan weer ontopic |
|
quote: koffiekoppen ? 1 gulden ? jazeker, meneertje, 1 rond guldentje...gebruikt u melk en suiker ? euh..alleen melk... Bent u d'r klaar voor ? Komt ieee... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |